CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

:: Ceritera Seorang Aku ::

create your own banner at mybannermaker.com!

Friday, August 12, 2011

:: Kisah disuatu Malam ::


Assalamualaikum...


Satu malam tu aku dan kawan-kawan pergi beronggeng-ronggeng ke Melaka...Ceritanya begini:

Pagi tu aku dan teman sebilikku duduk di rumah melayari internet....Tiba-tiba terdengarlah orang memberi salam...Ada la beberapa orang lelaki ni yang 'bajet gentleman' datang rumah serang-serang....Hanginlah satu badan...Disebabkan meluat tinggal di rumah yang dikelilingi jiran yang 'bajet' maka aku pun dengan senang hati menerima pelawaan sahabat-sahabat yang ingin beronggeng-ronggeng ke Melaka....
Apa lagi bila dapat je 'call', terus setuju...Yeay!! Dengan 'express'nya aku dan Aidah bersiap-siap...Kami sampai di Melaka kul 11 lebih...Singgah di rumah sepupu 'member' (YB Fazel) makan durian...Belasah cukup-cukup!!!!

Ni la gambar kami makan durian:
 Makan! Makan!Jangan tak makan! Orang kata rezeki jangan ditolak, maut jangan dicari..hehehe


Lepas tu kami pun mengangkat punggung berganjak dari situ terus ke jeti...Jalan-jalan, amik gambar jap pastu terus melawat A Famosa.....Nak tau apa yang kami buat di sana??? EXERCISE !!!! Malam-malam buta!!!! hahaha...Jauh bebenor berjalan semata-mata nak gi kota A Famosa padahal beberapa tapak je da boleh sampai!!! Punyalah sengal ikut jalan jauh!!! Ni Si YB Fazel punye kejela...Jadi pemandu pelancong yang tak bertauliah betul...
Masa jalan-jalan tu sepanjang jalan tak habis-habis snap picture....Paling menarik bergambar kat bangunan-bangunan sejarah...yang dah lama....Nak dipanjangkan lagi cerita, semasa berjalan tu tiba-tiba Si YB Fazel terpandanglah kawasan di sebelahnya...Mak aiii!!!! Kubur!!!! Kecut perut ah...Fazel memang nampak takut gila r time tu...Aku pun sama!!! Hahaahaa....

Inilah gambar-gambar sepanjang lawatan ke Melaka... 

Di Kota A Famosa
  

Posing tepi laut
 

Sepanjang malam tu aku rasa 'happy'...tak rasa penat pun..memang seronok...Aku rasa, aku , Aidah macam excited terlebih malam tu..heheheh....Papepun malam tu memang seronok...Kalau ada masa nak pergi lagilah....Yeay!!!!! Dah, cukup setakat itu nak cerita....

Best regards,

No comments:

Post a Comment