CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

:: Ceritera Seorang Aku ::

create your own banner at mybannermaker.com!

Sunday, August 28, 2011

:: Sedih, gembira, teruja???::



Assalamualaikum....

Rindu wajah-wajah riang anak-anak SMKS3. Siapa tahu??? Mungkin pertemuan yang hanya 4 bulan di sekolah ini merupakan permulaan perjalanan aku di SMKS3....Mungkin aku bertemu jodoh di sekolah ini bila aku dipostingkan nanti....semua itu ketentuan Allah....Banyak pengalaman manis yang aku dapat di sekolah ini. Sekolah ini banyak mengajar aku erti kehidupan sebagai seorang guru....Sekolah ini banyak mengajar aku erti kesabaran dan TIDAK HIPOKRIT....Bagaimana diri aku sebelum ini begitu jugalah yang aku pamerkan keadaan diri aku yang sebenar di hadapan murid dan guru-guru di sekolah ini.....Itulah diri aku...seorang yang periang dan suka tersenyum....perangai aku mmg gila-gila tapi ADA AKU KISAH!!! (heee~)

Erm sebenarnya aku sedih sangat-sangat nak tinggalkan murid-murid aku...mesti aku tak akan lupakan MULUT BECOK mereka, KENAKALAN  mereka, SENYUMAN mereka, SUARA mereka, kata-kata BODEK mereka....KEMANJAAN mereka....TULISAN HODOH mereka (hahaha-sesetangah jelah)....huhu...sedihnya nak tinggalkan....aku semakin sayang dengan mereka...Ni aku ada pesanan untuk mereka...

Pesan cikgu:
  • Jangan nakal-nakal 
  • Senyum selalu
  • Belajar rajin-rajin
  • Yang Islam, jangan lupa solat 5 waktu (jangan tinggal)
  • Dengar cakap guru dan hormati guru
  • Sentiasa dapatkan A untuk subjek BM....dan subjek lain... 
  •  Jangan lupakan cikgu
  • Jaga kelakuan, jaga akhlak.... 
  • Kalau ada masa contact cikgu  (sms, chat, video call, voice call, ym) mane2 lah! hee

No comments:

Post a Comment